UA | RU
0
color
Ваше замовлення

0

cart

Нажаль, Ваша корзина порожня. Перейдіть в каталог, та оберіть потрібну Вам річ.

В каталог

Правила безпечних покупок по передоплаті

Правила безпечних покупок по передоплаті

В цій статті ми розкриємо тему покупок в інтернеті та в соц.мережах по попередоплаті, та як після цього залишитись не обдуреним шахраями.

Маленька сторінка - не шахраї

Історія нашого бренду, як ви вже знаєте, почалась з Інстаграму, де при правильному підході за відносно короткий термін можна зайнятись продажем товарів. Зазвичай ці товари продаються по передоплаті, оскільки маленькі торговці рідко хочуть ризикувати та відправляти товар, не маючи при цьому гарантії на те, що людина його забере на пошті. В такому способі є вигода і для клієнта, оскільки «по передоплаті» зменшує витрати на доставку. Але здебільшого виникає недовіра до продавця, в його чесності та надійності, тому часто до незнайомих брендів з маленькою аудиторією клієнт не ризикує звертатись, або ж тільки по рекомендаціях знайомих.  
Якщо ми розглянемо «популярні» бренди то, можна виділити дві категорії. Перші це ті, про які ви знаєте, на них підписані ваші рідні і близькі,  та інші, які мають велику аудиторію, та бачите ви їх вперше, при тому,  ні ваші друзі, ні близькі не чули про них. Саме в другому варіанті криється небезпека для вас. Але чому не в маленьких сторінках? - спитаєте ви. Бо серед маленьких магазинчиків є багато інтузіастів, які стараються заробити репутацію, а до брендів з аудиторією автоматично зростає довіра і в нас час накрут підписників користується шаленим попитом, особливо в шахраїв.

Як визначити фейкові інтернет-магазини?

Ми склали список дуже важливих параметрів при виборі торгової сторінки в Інстаграмі чи Фейсбуці:
 1. Реальність підписників. 
Як це визначити? Відкриваєте список людей які підписались на сторінку, та переглядаєте їхні профілі. Якщо магазин позиціонує себе, як український бренд, а ви переглянули більше 10 підписників і вони не української національності, або ж новостворенні профілі, то будьте готові до того, що у магазину фейкова аудиторія. Що свідчить про небезпеку бути обдуреним.
 2. Відгуки на сторінці.
 Часто це ключовий атрибут магазину, тому до нього потрібно пильно приглядатись. Інколи продавці використовують текстові відгуки з діалогів, це непоганий спосіб, але його легко підробити в графічних редакторах. Найпровіреніший спосіб - це фото-відгуки клієнтів на сторінці магазину, це майже 100% гарантія, що магазин справжній.
 3. Спільні підписники.
Обов‘язково, якщо в бренду аудиторія більше 50 тисяч, хоча б один з ваших друзів повинен бути на них підписаний, якщо ж ні, тоді насторожіться, та перевіряйте сторінку по іншим пунктам.
 4. Брендування та фірмовий стиль.
І звичайно куди ж без цього, бо кожна навіть найменша торгова сторіночка хоче вирізнятися стилем серед тисячі інших. Тому ви маєте перевірити такі ознаки: власний логотип, живі фото товарів (тобто не з каталогу, чи скачані з інтернету), фірмові кольори, або дотримання стилю оформлення.

Ці чотири параметри, є дуже важливими при виборі магазину для купівлі товарів. Ми в «Ну шо?» за безпечні покупки в інтернеті, тому зберігай статтю щоб не загубити)

Блог Блог Блог Блог

Підпишись на наші новини

Ви зможете отримувати інформацію про найновіші надходження та оновлення асортименту

Ваше повідомлення успішно відправлено!