UA | RU
+380983826776
0
Ваше замовлення

0

cart

Ов, твоя корзина ще досі порожня? Час нушошопитись по повній!

В каталог

K-pop — що це та до чого тут NU SHO?

K-pop — що це та до чого тут NU SHO?

Думав, нам не має чим тебе ще здивувати? А якщо ми скажемо, що підготували мегакруту серію принтів на фляги? Вона здивує фанатів одного із сучасного напряму музики, що заполонив серця молоді у всьому світі. Ну що, маєш здогадки? А якщо ми тобі трішки натякнемо? Прихильники цього напряму називають своїх кумирів айдолами, а виконавці створюють музику, під яку хочеться не тільки співати, але й безупинно танцювати. Так-так, говоримо ми про культуру k-pop та про бойзбенди/гьорлзбенди, що заполоняють світові музичні чарти. То що ж там такого нового вигадали в NU SHO?

К-pop — це більше, ніж жанр у музиці

Масове поширення кей-попу відбулося після випуску легендарної пісні корейським виконавцем, яка 5 років була лідером із переглядів на YouTube. Ага, йдеться про PSY та його найпопулярнішу пісню «Gangnam Style». Пам’ятаєш тренд, що прокотився всім світом, у якому молодь повторювала танець із відеокліпу? Тоді про корейський поп заговорили по-новому, адже музичний супровід став обов’язковим складником запальних танців. Дехто вважає, що PSY є більше пародією на k-pop, проте після його популярності стало зрозуміло, що корейські виконавці скоро захоплять світ!

Нині шанувальники корейської музики намагаються наслідувати своїх айдолів (BTS, BLACKPINK, SUPER JUNIOR тощо) повністю — в одязі, у зовнішньому вигляді чи у виборі їжі. Це стало масовою культурою, яка вирізняється від американсько-європейської. Передусім варто відзначити несхожість корейської музики на всю іншу через поєднання багатьох жанрів, що додає свіжості й оригінальності звучанню. На додачу, k-pop є найбільшою фанатською базою, що налічує мільйони прихильників на Землі. Перші місця в чартах дають ґрунт для подальшої конкуренції вітчизняних виконавців із корейськими гуртами. Унаслідок такої боротьби отримуємо якісну музику з обох боків.

Ну а взагалі, k-pop культура — це справжній гайд для новачків, як із локального рівня перерости у світове явище, шанувальники якої множаться щодня. Згоден?

Фляга, що розтопить серце справжнього фаната k-pop

На хвилі такого захоплення корейськими гуртами команда NU SHO ухвалила рішення, що потрібно щось зробити надзвичайне, аби порадувати фанатів k-pop (впевнені, такі є серед наших клієнтів). Згадуючи всі популярні на ринку речі з корейськими айдолами, хотіли втілити одну ідею, яка кардинально відрізнялася би від усіх інших. І тут на думку спала… Фляга! А чому б і ні?

Чому саме фляга? По-перше, такий вибір обумовлений великою кількістю можливостей друку, оскільки поверхня фляги дає змогу надрукувати будь-які слова з пісні чи навіть зображення виконавців. Усе, що захочеш, з’явиться принтом на флязі, та триматиметься не одне десятиліття (зможеш внукам показувати мерч улюбленої групи).

По-друге, це, однозначно, відрізняється від інших виробників речей для k-pop фанатів. От посуди сам: є одяг, канцелярія, біжутерія, а ось фляги немає! Чи не це є змогою виділитися серед інших і показати найбільшу любов до корейських гуртів?

По-третє, фляга, крім естетичного оформлення, має практичну функцію. Під час відвідування концертів корейських виконавців (сподіваємося, скоро на них потрапимо) можна спокійно випити водички, чаю чи чогось міцнішого з цієї тари, та не боятися, що десь вона впаде і її роздушать (як звичайну пляшку), коли наступлять.

А ще: завдяки флязі, на якій віддрукована частина обкладинки відомого гурту BTS, ніхто не запитуватиме, яку музику поставити на найближчій вечірці (бо все і так зрозуміло без слів), а серед натовпу ти зможеш завжди знайти свого друга, котрий теж слухає подібний жанр.

Ну а ми, у майбутньому плануємо розширити серію товарів для шанувальників корейської музики, щоб не лише флягою єдиною ти зможеш похвалитися друзям чи знайомим. Ну як, ти «за» таку перспективу?

Блог Блог Блог Блог

Підпишись на наші новини

Ти зможеш отримувати інформацію про найновіші надходження та оновлення асортименту

Ваше повідомлення успішно відправлено!